مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 13 آبان 1401 ساعت 13:402022-11-04سياسي

دشمنان با طراحی آشوب ها بدنبال کند کردن سرعت پیشرفت کشور هستند 


یک کارشناس مسائل بین المللی موفقیت های ملی و بین المللی ایران را عامل اصلی عصبانیت دشمنان و طراحی توطئه های اخیر در کشور دانست.

  - ایسنا/کرمانشاه یک کارشناس مسائل بین المللی موفقیت های ملی و بین المللی ایران را عامل اصلی عصبانیت دشمنان و طراحی توطئه های اخیر در کشور دانست.

  محمدصادق کوشکی، در مراسم راهپیمایی 13 آبان در کرمانشاه در جمع راهپیمایان با اشاره به وقایع اخیر کشور، اظهار کرد: در یک سال اخیر اتفاقاتی رخ داد که نتیجه آن برپایی این آشوب ها در کشور بود.

وی موفقیت های ایران در سطح ملی و بین المللی را عامل اصلی تحریک دشمن برای برپایی این آشوب ها عنوان کرد و افزود: در این مدت پیروزی های پی درپی برای جمهوری اسلامی ایران در سطح منطقه بوجود آمد، بعنوان نمونه در انتخابات لبنان و عراق که سعودی ها میلیاردها دلار برای روی کار آمدن گزینه های مورد نظر خود کرده بودند، دولت هایی همسو با جمهوری اسلامی ایران روی کار ِآمدند که این مسئله باعث شد تمام تلاش های سه ساله سعودی ها در این کشورها به باد برود.

این استاد دانشگاه با بیان اینکه ایران با موفقیت هایش به قدرت برتر در خاورمیانه تبدیل شده، گفت: برای همین سعودی ها تلاش کردند که با ما وارد مذاکره شوند و وقتی دیدند که ما به دنبال تنبیه آنها هستیم، مذاکره را قطع کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دشمنان با طراحی آشوب ها بدنبال کند کردن سرعت پیشرفت کشور هستند 

دشمنان با طراحی آشوب ها بدنبال کند کردن سرعت پیشرفت کشور هستند